Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

η ζωή είναι ωραία - τη ζω και τη γράφω με κέφι και ζωντάνια

Ώρες ατελείωτες στεκόμουν μπροστά στον καθρέφτη όταν ήμουν μικρή και μιλούσα μόνη μου, και τραγουδούσα και απάγγελνα ποιήματα και έκανα μια παράσταση που την έβλεπα και την άκουγα μόνο εγώ. Το όνειρό μου ήταν να γίνω ηθοποιός. Στο Γυμνάσιο, οι καθηγητές μου ξεχώρισαν αμέσως κάποιο ταλέντο υποκριτικό σε εμένα, γι’ αυτό και μου ανέθεσαν το ρόλο της «Άννας Φρανκ» στο «Ημερολόγιο της Άννας Φρανκ» που ανεβάσαμε. Με το «Ημερολόγιο της Άννας Φρανκ» μου κόλλησε η ιδέα να γράφω ημερολόγιο. Όλα τα γεγονότα της ζωής μου που με εντυπωσίαζαν τα έγραφα με τρόπο θεατρικό. Η προφορική έκφραση που είχα μπροστά στον καθρέφτη σαν παιδί έγινε γραπτή έκφραση στην περίοδο της εφηβείας μου. Μετά, όταν στα 18 μου είχα άμεση ανάγκη να εργαστώ – γιατί είχα χάσει τον πατέρα μου – έγινα αεροσυνοδός και άρχισα να γράφω όλα τα περίεργα και παράξενα που έβλεπα στα ταξίδια μου. Ωστόσο, κάθε Σεπτέμβριο ήμουν πανέτοιμη να δώσω εξετάσεις στη Δραματική σχολή για να πραγματοποιήσω το όνειρό μου να γίνω ηθοποιός. Τις εξετάσεις αυτές, δεν τις έδωσα τελικά ποτέ, γιατί στο μεταξύ η δουλειά της αεροσυνοδού με είχε συνεπάρει και ήθελα να ανέλθω μέσα στο χώρο. Γι’ αυτό το λόγο, μετά από 5 χρόνια που δούλευα κανονικά στον αέρα, αποφάσισα να δώσω εισαγωγικές εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο. Έτσι γράφτηκα σ’ ένα φροντιστήριο κι όταν δεν ταξίδευα παρακολουθούσα ανελλιπώς τις παραδόσεις και κρατούσα σημειώσεις. Διάβασα πολύ από την αρχή, αρχαία και λατινικά που τα είχα ξεχάσει τελείως, κι όταν πέρασα στο Πάντειο πανεπιστήμιο με την πρώτη μου προσπάθεια, ήμουν πανευτυχής. Στο μεταξύ παντρεύτηκα τον άνδρα που αγάπησα τρελά και απέκτησα μαζί του δύο παιδιά. Όσο ήμουν έγκυος, δεν πετούσα. Παρέμενα σε κάποιο γραφείο της Ο. Α. και είχα περισσότερο χρόνο για να διαβάσω τα βιβλία της σχολής μου. Έτσι, κατάφερα μέσα σε τέσσερα χρόνια να πάρω το πτυχίο μου. Το ημερολόγιό μου στο μεταξύ είχε εμπλουτιστεί πολύ και το 1984 το διασκεύασα σε βιβλίο με ήρωες φανταστικούς που είχαν βέβαια σχέση με την πραγματικότητα, αφού τα γεγονότα που περιέγραφα στο βιβλίο ήταν όλα αληθινά. Έτσι έγινε το πρώτο μου βιβλίο, «Η Αεροσυνοδός», που απέσπασε καταπληκτικές κριτικές και είχε τόσο μεγάλη επιτυχία, που με έκανε στη συνέχεια συγγραφέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: